2023 yılında kapsamlı bir renovasyon süreci geçiren Torium, yenilenen yüzü ve yeni markalarıyla ziyaretçilerinden beğeni topluyor. Cephe tasarımı ve E5 yönündeki girişi yenilenen Torium’da, teras alanları genişletildi, AVM içinde ise mağaza cephelerinde görünürlük artırıldı.
Ana girişi yenilenen Torium’da 5 adet yeni teraslı restaurant ve cafe alanı oluşturuldu ve kiralamaları tamamlandı. Danillo’s Pizza, Gloria Jeans Cafe ve Kahve Dünyası bu alanda yerini aldı.
E-5 cephesindeki ana girişi metrobüs durağına ve yaya girişine daha yakın bir noktaya taşınarak, ziyaretçilerin AVM’ye daha kolay ve konforlu ulaşmaları sağlandı. Bu yeni giriş noktasında açılan Karaca Container mağazası zengin koleksiyonu ve ürün çeşitliği ile Torium için yeni bir cazibe noktası oluşturdu. Dünyaca ünlü Danimarkalı ev dekorasyon mağazası JSYK Türkiye’deki ilk mağazasını Torium’da açarak İstanbul’un farklı lokasyonlarından ziyaretçi ağırlayan bir mağaza olarak ön plana çıktı.
Çarşı katlarında bazı mağaza cepheleri öne çıkartılarak görünürlüğü artırıldı. Geniş Atrium alanlarına aralarında Cinnebon, Krispy Kreme, So Good, Broker’s Coffee, Flormar gibi markaların da yer aldığı cafe, aksesuar ve kozmetik stantları yerleştirilerek AVM’nin mağaza karmasına yönelik sinerji artırıldı.
4 mevsim gerçek kar eğlencesi sunan Türkiye’nin ilk ve tek kar eğlence merkezi Snowpark’ta yenilenerek hizmet kalitesini daha da yükseltti. Yerli ve yabancı ziyaretçilerden büyük ilgili gören Snowpark, geçtiğimiz yılı ziyaretçi rekorları ile kapattı.
Son bir yılda yaklaşık 8 bin metrekarelik yeni mağaza kiralaması yapılırken, Skechers, Karaca Container, Rossmann, Danilo’s Pizza, Gloria Jeans gibi ünlü markaların yanı sıra JSYK gibi tanınmış markalar da Torium'da yerlerini aldı.
Yenilenen yüzü ve markalarıyla Torium, ziyaretçi sayılarını da yıllık 10 milyonun üzerine yükseltti. Geçtiğimiz yıla göre AVM cirolarında, %106,46 artış, kira gelirlerinde ise %113,8 artış kaydeden Torium’un net faaliyet geliri ise %130,65 oranında arttı.